vrijdag 8 oktober 2010

zaterdag - 17

Lief volkje,

zaterdag, morgen wordt de70ste verjaardag van wijlen John Lennon gevierd, toeval is dat ik op deze 9 oktober ook jarig ben en mijn 49ste verjaardag vier. Maar dat doe ik zo alleen mogelijk want ik ben er veel te slecht aan toe en veel te moe om bezoek te ontvangen. Trouwens, dan ben ik dan nog in het ziekenhuis waar ik een week geleden onverwacht ben opgenomen, St Vincentius, kamer 656. Tsja, wat is er nou weer aan de hand. Daar schrijf ik later over.

Liefs

5 opmerkingen:

  1. Hallo Beatrijs, een écht gelukkige verjaardag klinkt het niet, maar ik wens je een beter jaar, nu je op weg bent naar de vijftig (ik ben nét een maand later dan jou jarig, en bereik volgende maand de kaap van vijftig). We vertrekken binnen een weekje, en zal zooo blij zijn om je terug te zien, en als je eens bij ons wilt komen badderen, dan ben je meer dan welkom. Dikke kus, en beterschap meisje. Ik denk elke dag aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. salut béa,

    j'espère que tu as eu un peu l'occasion aussi d'écouter la musique sur le MP4 pour te détendre quelques instants
    félicien m'a dit que tu ne devais pas t'inquiéter pour la compatibilité avec ton mac ; il n'y aurait pas de problème pour télécharger des sons et des images de ton ordinateur...

    Pour tout le reste , je pense bien à toi ++
    j'attends de tes nouvelles
    je t'embrasse

    fabienne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Be , je bent nu echt jarig ... van harte gefeliciteerd met je negenenveertigste. Ik snap dat dat nu niet zoveel betekent ... maar ik stuur je toch een presentje (naar het ziekenhuis). Heel veel sterkte weer ... warme omhelzing van Bregt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "In jeugd en schoonheid treft men maar zelden wijsheid aan", heeft Homerus gezegd. Waar, toch?
    Ook van mij lieve verjaardagswensen...
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Beatrijs,

    De wereld heeft zeker zijn onvolkomenheden, zeker als je kijkt wat jij voor je kiezen krijgt. De kwaliteit van het leven is niet gelijkwaardig verdeelt.

    Het leven moet meer inhoud krijgen voor jou en zeker als je de respectabele van de 'wijzen' gaat bereiken.

    Proficiat,

    FRans

    BeantwoordenVerwijderen